Vaši klijenti predstavljaju centralnu kariku poslovanja i osnovu uspeha, posebno u uslovima neizvesnog poslovnog okruženja. Iz tog razloga, izgradnja jake, emocionalne veze sa klijentima predstavlja osnovu na kojoj se temelji lojalnost potrošača. Imajući u vidu da je miris „najemotivnije“ čulo, povezivanjem sa kupcima posredstvom mirisa utiče na one delove mozga koji su zaduženi ne samo za percepciju, već se i pozitivno odražavajuna pozicioniranje u svesti potrošača.
Aromatizacija prostora ostavlja dugotrajan utisak
Korisničko iskustvo ne počinje kada posedujete proizvod ili kada kupac kupi proizvod. Korisničko iskustvo počinje mnogo ranije jer već u fazi razmatranja ili analize kupovine proizvoda ili usluge, kupac stiče određeni doživljaj. Profesionalnom aromatizacijom prostora, stvara se veza sa kupcem i utiče na donošenje odluke o kupovini i njegovoj želji da postane lojalan potrošač. Miris u prostoru ostvaruje uticaj na deo mozga koji je zadužen za pamćenje i doprinosi stvaranju boljeg iskustva i boljem pozicioniranju u svesti potrošača.
74% potrošača uđe u radnju samo zato što ih je privukao specifičan miris.
Mirisi stvaraju nezaboravna iskustva
Pored obezbeđenja vrhunskog kvaliteta i usluge koji će u značajnoj meri uticati na lojalnost potrošača, ne treba zanemariti ni činjenicu da se sve veći broj preduzća usmerava na isporuku određenog korisničkog iskustva tokom kupovine. To znači da se još u vreme razmatranja kupovine, fokus stavlja na čula mirisa, vida, sluha i ukusa, tako da se potencijalni kupci i lojalni potrošači osećaju dobro i prijatno prilikom obavljanja kupovine. Na taj način, klijenti odlaze sa određenim iskustvom, pri čemu ih to iskustvo tera da se vraćaju po još, i dodatno uživaju u korisničkom iskustvu kupovine ili korišćenja usluge.
Zanimljivost:
Neverovatni mirisi cimeta i kore narandže pružaju neverovanto korisničko iskustvo u svim maloprodajnim objektima Extreme intimo. Specifičnom aromom i prepoznatljivošću mirisa u svojim prodajnim objektima Extreme intimo je učinio da se kupci osećaju zadovoljno.
Sorry, the comment form is closed at this time.