Loader

Marketing strategija koja aktivira sva čula

Marketing strategija koja aktivira sva čula

Ukoliko ste se nekada zapitali šta je to što održava lojalnost Vaših klijenata, verovatno ne biste ni pomislili o korišćenju senzornog marketinga. Upravo su primeri iz prakse, najbolji primeri koji mogu da Vas inspirišu i pokrenu na razmišljanje. To su često zanimljive, emotivne kampanje osmišljene kako bi privukle kupce na različitim nivoima. Ako tome dodate aktiviranje čula mirisa, ukusa, dodira, sluha i vida, tada ste svoju strategiju u potpunosti zaokružili.

TAKTIKA I STRATEGIJE SENZORNOG MARKETINGA

Suština senzornog marketinga jeste kreiranje veze sa potrošačima. Korišćenjem čula u kreiranju strategije za privlačenje novih klijenata i održavanja lojalnosti postojećih, senzorni marketing ima za cilj da sugeriše način na koji će se potrošači ponašati shodno određenim emocionalnim implsima. Korišćenjem strategija koje aktiviraju čula, kupci/potrošači stvaraju emocionalnu vezu sa brendom ili preduzećem, kreirajući na taj način jasnu sliku u svojoj svesti.

strategija mirisa

VEZA IZMEĐU BRENDA I POTROŠAČA

Za uspeh svakog marketinškog plana, neophodno je da postoji dobra povezanost i razumevanje ciljne publike u odnosu na brend. Suština jeste da se glavne karakteristike i vrednosti brenda istaknu na specifične i nenametljive načine tako da ostanu urezane u svesti potrošača. Jednom kada se kreira takva slika, kreće se u kreiranje strategije koja će omogućiti uključivanje svih senzornih aspekata u promociju brenda.

PRONAĐITE SVOJ ZVUK I KOMBINUJTE GA SA MIRISMA

Vid, miris i zvuk kombinuju 99% svih informacija o brendu. Kako je zvuk stalno prisutan oko nas, tako je u kreiranju marketing strategija ova dimenzija od izuzetnog značaja, posebno kada se ima u vidu mogućnost njegove kombinacije sa čulom mirisa. Jedno istraživanje je pokazalo da je prodaja francuskih vina daleko prevazišla prodaju nemačkog vina kada se u prodavnici puštala francuska muzika, i osećao miris francuskih sireva – potrošači su imali osećaj da se nalaze na pikniku u Provansi.

Pored toga, uključivanje limbičkog sistema zapravo omogućava povezivanje sa emocijama. Pažljivo odabrane arome mirisa koje će se koristiti u prostoru imaju za cilj da podstaknu potrošače da kupuju više, ali i da se na određeni način povežu sa proizvodom/brendom. Prilikom odabira mirisa preporučujemo konsultovanje sa našim timom stručnjaka koji će, na osnovu svog dugogodišnjeg iskustva i sprovedenih istraživanja doprineti odabiru najadekvatnije mirisne kompozicije za Vaš poslovni prostor i poslati poruku Vašim poslovnim partnerima o vrednosti Vašeg brenda.

No Comments

Post A Comment