Da li ste znali da različiti mirisi mogu delovati motivišuće, opuštajuće ili čak da podstaknu na obavljanje određenih aktivnosti? Isto tako, mirisi mogu da podstaknu posebno raspoloženje kod ljudi koje će ih naterati da požele da promene nešto u svom životu, kao što je pokretanje na vežbanje.
Teretane i fitnes centri su, na svoj način, mesto koje oblikuje stil života, mesto na kome se ljudi opuštaju i traže svoju unutrašnju snagu. Mnoge teretane i fitnes centri nude širok asortiman usluga – od pilatesa i joge, do aerobika i intenzivnih treninga. Za te časove, mirisi koji se osećaju u vazduhu su od vitalnog značaja za ublažavanje napetosti i opuštanja. Pored toga, gubitak težine i održavanje vitke linije zahteva stalnu odlučnost – kombinaciju vežbi i adekvatne ishrane, a tome dodatno doprinose i mirisi kojima ste svakodnevno izloženi.
Šta kažu istraživanja?
Nedavno sprovedena studija pokazala je da su ljudi sa viškom kilograma pri vežbanju u teretanama u kojima je dominirala aroma jabuke izgubili više kilograma od onih koji su vežbali u sličnim uslovima, sličnim tempom, ali bez odgovarajuće arome.
Idealni mirisi za teretane u zavisnosti od vrste vežbanja:
Joga i pilates – mirisi na bazi sandalovine, lavande i cimeta;
Kardio treninzi – mirisi na bazi voćnih nota citrusa: ananas, mango, dinja;
Dizanje tegova – mirisi na bazi citrusnih nota narandže, limuna, limete i nane;
Kombinovani treninzi – mirisi na bazi jabuke i vanile.
Istražite svoje tržište!
Nemojte stvari prepuštati slučaju i čekati da se Vaši klijenti zadrže. Najnovija istraživanja pokazuju da je stopa zadržavanja vežbača u teretanama i fitnes centrima oko 90%. Ako je u Vašoj teretani ili fitnes centru stopa zadržavanja manja od toga, razmislite o senzornom marketingu kao o strateškom alatu koji bi mogao povećati taj broj na osnovu specifičnih mirisa koji će se povezati sa klijentima i smanjiti verovatnoću prekida vežbanja i otkazivanja članstva.
Sorry, the comment form is closed at this time.