14 okt Nega lica i tela upotpunjena mirisima koji opuštaju
Za žene je nega lepote i tela jedan od prioriteta kome se prepuštaju iz različitih razloga. Odlazak kod frizera, manikira i pedikira, spa centar i druge objekte u kojima se mogu posvetiti sebi predstavlja specifičan i poseban trenutak. To je vreme u kome se one prepuštaju svim svojim skrivenim tajnama, beže od užurbane svakodnevice i čine nešto za sebe.
Istraživanja pokazuju da najviše žena posećuje frizera i redovno odlazi na manikir i pedikir, pri čemu je starost pripadnica lepšeg pola koje najviše pažnje posvećuju sebi između 26 i 45 godina. Čak ni globalna pandemija izazvana Covid-19 virusom nije uticala na promenu potražnje za kozmetičkim uslugama – blizu 78% žena izjavilo je da redovno odlazi na svoje kozmetičke tretmane, dok je zbog povećanih obaveza 14% žena ređe posećivalo kozmetičara nego pre pandemije. Ipak, one svoju negu nisu zanemarile.
Kada su u pitanju razlozi zbog kojih se pripadnice lepšeg pola odlučuju na odlazak kod kozmetičara, među dominantnim razlozima ističu se:
- Briga o mladalačkom izgledu;
- Nega kože, kose, lica i tela;
- Relaksacija i opuštanje;
- Potreba da se sklone iz kuće i na miru se posvete sebi.
Imajući u vidu ovakve razloge korišćenja, kozmetički saloni i saloni za negu lepote treba da odišu prijatnom atmosferom koja će privoleti njihove posetioce da se osećaju rasterećeno i opušteno.
Da bi efekat bio potpun, preporuka je da kozmetički i saloni za negu lepote kombinuju taktilni i senzorni marketing. Kroz direktan dodir sa pratećom opremom u salonu (kvalitetnim i mekanim peškirima, na primer) ali i stimulisanjem čula mirisa, deluje se podsticajno na stimulisanje osećaj blagostanja i opuštenosti. Korišćenje pravih aroma ima za cilj da upotpuni svaki deo salona posebnim mirisom koji je u skladu sa njegovom ličnošću, a po kome će ga klijenti kasnije prepoznati.
Za potpuni užitak svojih klijenata nemojte zaboraviti da ponudite osvežavajući napitak – sok, šolju toplog čaja ili kafe.

Preporuka odabira mirisa za kozmetičke i salone za negu lepote:
- Martines; Jewel of the Nile – sa bazom praline i vanile ukomponovanom sa mirisnim notama ljubičice, ruže i jasmina idealan su izbor za salone sa dugom tradicijom i već izgrađeni brend.
- Tobacco Vanilla – sa baznom notom mošusa i zrna tonge kombinovanih sa mirisom ljiljana, jasmina i pudera pružiće osećaj elegancije i prefinjenosti u svakom segmentu pružene usluge.
- Mystery – sa baznom notom ambera, mošusa i čedra u kombinaciji sa mirisom lotosovog cveta i mimoze idealno za salone koji su ekstravagantni i preferiraju jedinstveni stil u pružanju usluga.
- Satin – zrna toge, čedra i sandalovine u kombinaciji sa mirisom jasmina, magnolije i lotosovog cveta daju osećaj nežnosti i bezbrižnosti.
Sorry, the comment form is closed at this time.