23 jul Poruke koje mirisi nose
Svaki miris, bilo da ga koristite u vidu parfema ili aromatizera u prostoru, nosi određenu poruku. U izgradnji brenda, način na koji komunicirate mirisnim notama u velikoj meri može podstaći kupovinu, izgradnju svesti o brendu i njegovom pozicioniranju u svesti kupca. Kada želite da istaknete specifičnost svog poslovnog prostora i brenda koji predstavljate, odaberite one mirise koji će Vam pomoći da Vaš brend postane sinonim za emociju.
Iskažite ženstvenost
Mirisi koji „privlače“ žene, čine prostore namenjene ženskoj publici da odišu ženstvenošću. Radnje kojima su potrebni mirisi iz ove kategorije su prostori koji se obraćaju ženama, kojima je potrebno da pošalju poruku ženstvenosti.
Idealno za: butike ženske garderobe, butike ženske obuće, aksesoara, beauty i kozmetičke salone


Budite moderni
Kada želite da pošaljete poruku da ste moderni i pratite trendove, odaberite prilagođavanje mirisima kategoriji „dinamičnijih“ i „glasnijih“ prostora, gde dizajn enterijera daje identitet i obuzima potrošače jakim i tamnim bojama.
Ovde su uključeni jaki mirisi koji vode glavnu ulogu i daju prostoru identitet.
Idealno za: salone nameštaja, arhitektonske biroe, studije, kafiće i restorane
ISTAKNITE ELEGANCIJU I LUKSUZ
Mirisne kompozicije prilagođene prostorima sa apstraktnom dekoracijom, pastelnim bojama i stilom, u odnosu na klijente i publiku kojoj se obraćaju.
Ovde, miris diskretno upotpunjava doživljaj; ne viče, već šapuće, ali jasno otkriva poruku.
Idealno za: salone automobila, salone nameštaja, restorane, hotele, zlatare i časovničarske radnje.


budite realni
Realnost, ali malo bolje od toga. „Pojačani“ doživljaj koji postaje neodoljiv. Čulo mirisa „okušava“ i uživa u kolačima, pečenim sladoledima, toplom medu, kafi.. Sam miris definiše prostor u kome se koristi.
Ova kategorija mirisa je realistična i stvaran, pobuđuje specifično rasploženje i tera potrošača u akciju.
Idealno za: kafiće, restorane, poslastičarnice, prodavnice krofni i čokolaterije.
No Comments