Loader

Senzorni marketing – nova dimenzija komunikacije

Senzorni marketing – nova dimenzija komunikacije

Danas je, više nego ikada, poslovna komunikacija zasnovana na specifičnim načinima koji imaju za cilj da privuku nove potrošače i održe njihovu lojalnost. Imajući u vidu da tradicionalni marketing kanali komunikacije postaju manje privlačni, sve veća pažnja se poklanja senzornom marketingu – starom konceptu koji doprinosi razvoju novih dimenzija komunikacije.

 
komunikacija čulima

Senzorni marketing je put ka uspostavljanju dugoročne veze sa brendom.

OSNOVA DUGOROČNOG USPEHA

Senzorni marketing je efikasno sredstvo koje objašnjava način na koji različiti koncepti dizajna i pakovanja mogu uticati na kreiranje marketinškog miksa koji će doprineti dugoročnom uspehu. O značaju senzornog marketinga posebno se govori jer korišćenjem čula, kupci sve češće donose odluke o kupovini, a način na koji njihova čula percipiraju različite stimulanse doprinose i razvoju emocija prema određenom proizvodu ili brendu. Imajući u vidu da su u senzornom marketingu čula ta koja omogućavaju povezanost sa potrošačima, senzorne promocije koje se koriste u cilju unapređenja odnosa sa njima mogu uticati na njihovo ponašanje, emocije, percepcije.

STRATEGIJA KAO KLJUČ USPEHA

Uspešna marketing strategija zahteva od kompanija koje prate trendove da razmišljaju dalje od osnovnih strategija oglašavanja koje podrazumevaju komunikaciju čilima vida i sluha. Korišćenje i drugih čula, poput čula mirisa stvaraju se multisenzorna marketinška iskustva, tako da se uticajem mirisa na specifične delove moždane strukture (limbički sistem) utiče na sećanja i emocije. Korišćenjem pravilno odabranog mirisa kao dela svoje senzorne marketinške taktike možete aktivirati sećanja potrošača i na taj način im pomoći da se sete Vašeg proizvoda ili usluge sledeći put kada osete sličan miris.

SVA ČULA SENZORNOG MARKETINGA

Zvukovi, slike, mirisi i ukusi mogu uticati na način na koji ciljna publika misli na vas. Kada se jednom upoznaju sa senzornim marketingom, kompanije mogu razumeti na koji način pristup čulima može obezbediti lojalnost brendu, na koji način se može unaprediti poslovanje i obezbediti ostvarivanje dugoročnih i lojalnih odnosa sa potrošačima.

Senzornim marketingom se obezbeđuje interakcija sa brendom, kreira pozicija u svesti potrošača i jača način na koji se brend percipira.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.