21 okt Specifični mirisi svežine u hotelima i apartmanima
Da li ste se ikada zapitali zašto se u hotelu gotovo uvek naspavate kao nikada do sada, i kako to da su hotelski peškiri uvek tako mekani a, pored toga, uvek sve tako lepo i osvežavajuće miriše? Odgovor na ovo pitanje možete potražiti u dobro osmišljenim strategijama za unapređenje kvaliteta usluge koju hoteli pružaju.
Hotelske sobe su dobro opremljene za kvalitetan san na šta utiču, pre svega, dobar dušek, klima uređaji, dobra ventilacija, i naravno, nezaobilazan i specifičan miris prostorije. Upravo je specifičan miris hotela ono što ostaje dugo upamćeno u svesti njihovih posetilaca i ono sa čime povezuju odmor i opuštanje. Korišćenjem specifičnih mirisnih kompozicija, hoteli svoj fokus stavljaju na lobije, hodnike, sobe i kupatila, a pored toga i u svoje sastavne delove – spa centre, fitnes centre, sobe za masažu. Osnovni cilj jeste stvaranje jedinstvenog iskustva korisnika koji će se podudarati sa kvalitetom usluge koju ovaj hotel nudi, i na taj način obezbediti pozicioniranje u svesti posetilaca.
Zašto hoteli i apartmani mirišu tako dobro?
Menadžeri hotela svoju strategiju poslovanja planiraju veoma detaljno, posebno u uslovima Covid-19. Velika pažnja posvećuje se higijeni i dezinfekciji prostora, a mirisi svežine postaju imperativ. Način na koji se to ostvaruje jeste primenom difuzera mirisa koji predstavljaju produkt savremenih tehnoloških rešenja, ali i koiršćenja preparata na bazi alkohola (Anti V ili Anti V Hand held). U zavisnosti od oblasti aromatizacije prostora, u hotelima se mogu postaviti različite vrste difuzera za aromatizaciju prostora – od sprej aparata do specifičnih uređaja koji svoj rad zasnivaju na nanotehnologiji i mogu se priključiti na sisteme ventilacije raspršujući na taj način mirise u odabrane prostorije hotela. Savremena tehnologija je omogućila suptilan i kontinuiran, a uz to i ekološki prihvatljiv način difuzije mirisa u prostoru, koji pozitivno utiče na stvaranje podsvesne veze između samog mirisa i hotela.
Brendiranje hotela i apartmana uz pomoć mirisa
Odabir adekvatnog mirisa zasnovan je na nauci o izgradnji brenda. Luksuzni hotelski lanci koriste moć mirisa kako bi pozicionirali svoj brend u svesti svojih posetilaca i težili povećanju kvaliteta načina na koji njihovi klijenti doživljavaju hotel i celokupnu uslugu. Posetioci neće biti impresionirani samo mirisom koji nadražuje njihova čula, već i tendencijom izgradnje specifične prepoznatljivosti tako da svaki put kada osete taj miris, povezaće ga sa određenom prostorijom u hotelu.
Kako uskladiti miris sa prostorom
Interesantno je da postoji razlika u idealnom mirisu za svaki pojedinačni hotel. Odabir mirisa zavisi od poruke koja se šalje, tako da će hoteli i apartmani koji su locirani u primorskim krajevima češće koristiti mirisne arome citrusa, dok će oni koji su locirani na planinama češće koristiti mirise koji su umirujući i opuštajući. Mirišljave sveće i mirišljavi štapići različitih mirisnih kompozicija mogu biti sastavni deo svake sobe ili apartmana tako da se kroz luksuznu dekoraciju istovremeno šalje poruka o razumevanju potrebe za opuštanjem i odmorom. Mi znamo da je briga o higijeni ključna, zbog čega se za osvežavanje peškira, posteljina i zavesa u hotelskim sobama preporučuje korišćenje Triger Hotel Clean ili Triger Fabric Freshener, a za čišćenje podnih površina Diotan Floor.
Sorry, the comment form is closed at this time.