16 jul Zaplešite uz muziku u kojoj mirisi igraju glavnu ulogu
Za odabir adekvatne arome kako bi se izvršila aromatizacija prostora, potrebno je da poznajete svoju ciljnu grupu. Naš tim stručnjaka će Vam pomoći da shodno viziji poslovanja kreirate takvu kompoziciju mirisa koja će unaprediti Vaše poslovanje – atmosferu za rad i komunikaciju sa ciljnom publikom. Jednom kada pronađete miris koji odgovara Vašem brendu, možete postati dugoročno prepoznatljivi po njima.
ZVUK
79%
Potrošača kaže da ih muzika u objektu ohrabruje da kupuju više.
MIRIS
63,5%
Potrošača povezuje miris direktno sa brendom.
Čulo sluha
Vizuelni identitet je često praćen i audio sadržajem koji je prilagođen prirodi poslovne aktivnosti konkretne kompanije. Zvučni identitet je kreiran kroz specifične muzičke liste i džinglove, a sam način na koji se ovaj vid marketinga interpretira može se urezati u svest potrošača. Ipak, za uspešnu implementaciju marketing strategije u kontekstu aktiviranja čula sluha, potrebno je razumeti ciljnu publiku i prilagoditi muzičku podlogu poslovnoj aktivnosti.

Čulo mirisa
Čulo mirisa predstavlja jedno od najvažnijih čula u marketingu jer se korišćenjem različitih mirisa utiče na ponašanje potrošača, ali i emociju koja se razvija prema određenom brendu. Ovo čulo je povezano sa sistemom koji reguliše emocije i sećanja, zbog čega se putem aromatizacije prostora mogu probuditi emocije potrošača i uticati na njegovo ponašanje u kupovini.

Da li ste znali?
Svaki put kada vozači Rolls Royce automobila odvezu svog ljubimca u ovlašćeni servis, nakon preuzimanja u svojim automobilima će osetiti aromu drveta i kože kako bi se probudilo sećanje na prvi ulazak u automobil i njegovu kupovinu. Na taj način se stvara emotivna veza sa brendom.
No Comments